Sunday, October 11, 2009

SELINGAN SEMENTARA MENANTI BARANG2 BARU TIBA DARI UK.. gambar kenangan semasa kenduri gotong royong mengangkat barang ke kontena

ummu dan ida kamil...tengah makan makanan yg di oder dari ina khatab.. dan juga pn aida...


tu dia pn aida kite tengah mem vacum rumah k.shida yang telah kosong..terima kasih yer aida.


ni semada didapur di faraday avenue..semua ku angkut u..semuanya kenangan u..
sue usop sedang menjamu selera brsama dr nurul..sue oohhh sue...betul apa yg sue cakap..
kenangan..fida, zura din, dan illa raja... menolong apa yg patut didapur..indah sungguh kenangan bersama kawan semasa di manchester...

Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera semua.. ingin dikongsi bersama kepada sesiapa yang sudi untuk berkongsi pengalaman semasa di bumi england. kita layan dulu rindu k.shida pada manchester dan sahabat yg rapat sekalian....

warga mcch sentiasa meringankan tulang sekiranya ada gotong royong atau kenduri kendara untuk menghadirkan diri dan memberi bantuan kepada yg memerlukan. sementara kaum adam diluar rumah sibok dengan strateji untuk memuat jugak2 barang k.shida untuk dibawak balik ke mesia. kaum hawa pulak sibok didapur untuk menyediakan makanan.

4 comments:

Teratakantik said...

salam kak shida,
bestnya dapat bertapak dibumi orgkan walaupun sementara ...seronok tengok kekawan buat gotong royong ni mcm adik bradik je kan ..

Shida Rahman said...

waalaikumussalam sue,
itulah pengalaman yg terpahat didalam sanubari k.cda dan keluarga sue. tu ler sue..yg penting pada k.cda kalu nak org buat baik dgn kita kita kena dulu buat baik dgn org, dan selalu merendah diri.. insyaAllah.. Allah sayang..makhluk Allah lagi la sayang sue... sebab ada juga tak mau masyarakat dekati dia..tak tau la kenapa yekk..

DR. E.M.A.Z said...

Dok tercari cari lah kenapa wajah kami tiada kelihatan di situ,,rupanya baru tersedar kami dah pulang dulu ke Malaysia...hehheh..

Shida Rahman said...

wajah kak aida kiter ler glamer u, ni pun k.cda dok jumpa dl folder lama2 gambar2 ni semua...

maa, mcm mana nk contact maa, no h/p kat mana tau pi manaa dah.. maa.. sejarah berulang kembali maa.. cuma aku ini yang tak pernah serik2 dengan ujian dari Allah ini..maa.

nina dah abis exam.. baru la langkah panjang sikit. nanti caling2 yer..