Wednesday, September 9, 2009

Kembali ber blogging

Assalamualaikum dan selamat sejahtera dan selamat menjalani ibadah puasa yang sudah sampai ke farsa ketiga...dimana sememang saat2 ini memang dinanti2kan kan oleh semua hamba Allah yang merindui dan mengasihinya... untuk mendapat ganjaran dan rahmat malam lailatul qadar...
dikesempatan yang ada dan terhad ini saya juga ingin mengejar offer2 yang dijanjikan Allah dengan keistemewaan lailatul qadar... marilah kita bersama2 berlumba2 meningkatkan ibadah sempena bulan ini yang akan meninggalkan kita tidak berapa lama lagi.. sepuluh malam terakhir ini.

Saya juga ingin memohon berbanyak maaf kepada pegunjung setia dan silent reader blog saya ini, kerana blog ni sunyi sepi jer semenjak dua menjak ni, tak ada cerita2 yang baru pun. Alhamdulillah...pc dah pun balik dari hospital, dan kini saya berada semula didepan komputer untuk meng update kan barang2 terbaru didalam stock englishinspires....

InsyaAllah didalam kesibokan dan kerancakan kita untuk mempertingkatkan ibadah disaat2 akhir ramadhan, saya cuba untuk meng update barang2 yang baru tiba dari bumi england.. InsyaAllah .... tungguuuuu...

No comments: