Thursday, June 25, 2009

ROY KIRKHAM....

Entri kali ini berkisar berkenaan dengan Roy Kirkham, Ada juga custumer yang bertanya sama ada dikedai Englishinspire menjual China Roy Kirkham. Jawapannya tidak ada buat masa ni, sebabnya... Harga di UK memang tak berbaloi untuk dijual disini...Berdengung..berbanding dengan harga disini. Walau pun saya buat easypayment.. tapi masih lagi saya rasa mahal dan susah untuk dijual.

Sekiranya anda berminat untuk mendapat akan product ini, anda boleh ke Outlet RUSTIC ROOM, harganya memang berpatutan..dan boleh buat easypayment lagi. Bukan setakat Roy Kirkham saja yang boleh dibuat easypayment malah serba anika dikedai tu disediakan skim ini, tetapi... bila dah habis bayar barulah anda dapat barang tersebut.. SELAMAT BER SHOPPING.

pssst.. saya pun shopping kat situ..mana boleh tahan.. org prempuan ler katakan.

3 comments:

rozie yusof-azlan said...

Salaam Shidah..Kat mana Rustic Outlet tu..? Spode kat Shah Alam tu ada ke buat sale? Mcm RA/RD pun la ni frm Indonesia juga..susah nk dpt yg UK...

englishvintages said...

Salam, ye ler..spode made in malaysia.. kat UK kilang dah closing down.. sedih juga tgkkan factory ni dah tutup.... nak buat mcm mana ekon so bad....,shida, spode kat Shah alam tu , tak buat sales kan..cuma kilang je..

Shida Rahman said...

Waalaikumussalam kak zie, mona,
Rustic Room tu di One Utama Sri Damansara pun ada, I gi situ jer. Kedai ni jual barangan English Australian made in china, ini apa yg diperkatakan oleh tuan punya kedai tu, tapi ranking nya yg "first". Roy Kirkham nya made england, ini juga mengikut kata2 owner kedai tu ler.

Tu ler kak zie, skrang ni memang susah dah nk dpt original from england, UK dah tak maintain production. itu sebab ekonomi dia down mona, sebab everywhere dah boleh dapat pinggan mangkuk yg branded design england tanpa bersusah payah keluarkan wang ringgit yang banyak untuk kita nak ada koleksi2 made in england..

Setakat ni, aensley ajer masih maintain kilangnya di UK..

portmerion pun dah ada made thailand... n china...